Halvfullt glas.

Jag är den mest usla bloggaren! :D
Idag är det svinigt kallt och jag har filosofiprov och ska plugga historia. Jag ska gymma efter skolan som jag nu tagit upp igen.
Livet är väldigt bra just nu och jag vill bara gå runt till alla människor jag tycker om och säga att jag älskar dem! så om du är en av dom

JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!!!!! <3


Att livet har varit botten fram tills för någon vecka sedan har varit påfrestande. Jag som brukar känna mig så glad.. Allt var skit och jag kände mig tråkig, trist, ful och dålig. Jag försökte gång på gång tänka positivt men förgäves. Jag kände mig bara tom. Som hela mitt inre ekade.
Men NU!!!
haha, nu mår jag bra igen :D:D dock är det en väldigt skör gladhet som jag hoppas kommer bli säkrare. För jag känner mig inte tom längre! Jag har ett mål och när jag väl vill någonting så gör jag mycket för att komma dit. :)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0