Rosa och Glitter!! Ny stil?

I kväll blir det schlager-kväll med Brudarna! Jag vet inte så mycket om schalger.. kunde knappt skriva det i min kalender (fick sudda 5 gånger innan jag märkte att jag skrivit rätt från början). x)
Så jag fick massa tips om vad man kunde ha på sig, eftersom schalgerklädsel är obligatorisk :)
Funderade på Roger Pontare ett tag men så hittade jag en gräslig tyllkjol som jag ska ha på huvudet (!!!) så absolut ska det bli rosa+glitter.. kanske lite leopard? ;D
Jag ska inte avslöja för mycket om min schlager outfit men en sak är säker, ni har aldrig sett mig klädd i något liknande förut ;)

Kanske lägger upp bild senare :)



(får nog ångra att jag se det senare)


Ännu mer drömmar.

Fast nu drömmer jag mardrömmar på nätterna.. I natt var jag i New York och var och gick i nån skitäcklig källare, med mögel och råttor, både döda och levande. Sen kom det en tant ner för trappan som skulle mörda mig, och när jag frågade om hon var död sa hon "ja, du kanske vill se mina ben?" och hånlog.
Sen vaknade jag..

RSS 2.0