New York

På den här resan gjorde jag inget som var pinsamt, enligt mina mått i alla fall ;) Nej jag ska prata om en dag i New York då Sofia verkligen gjorde skäl för det kända öknamnet "dum svensk blondin".
Vi var och kollade på kläder på Bloomingdales. När vi var klara och var på väg ut passerade vi parfymavdelningen kom det en man fram till oss och ville sälja parfym (!!). Han började prata om parfymen först men sedan ville han bjuda ut Sofia på middag och att han ville spela piano för henne för att imponera. Sofia stod och log och skrattade med när jag och mamma skrattade.. Efter att han frågat henne för tredje gången sa han till oss "nu har jag frågat henne 3 gånger utan att få svar, jag vet inte vad jag ska göra" Han frågade än en gång och då sa Sofia "yes" på ett väldigt dumt och nästan frågande vis, men han blev nöjd och sa när han slutade jobba och vi gick ut ut varuhuset.
När vi kom ut frågade hon vad han sagt.. hon hade inte förstått någonting.
Så nu har "yes" blivit ett vanligt ord här hemma ;)
eh.. ja

Lite internt men kanske nån tycker det är lika kul som jag gör XD


Kommentarer
Postat av: Haglund!

Jag var först att kommentera!!!:D:D:D

2009-03-03 @ 17:11:01
Postat av: Rantala

Hörde Sofia berätta om det, helt sjukt jävla kul XD.

Hoppas snubben kommer o letar efter henne. haha XD.

2009-03-03 @ 18:52:00
Postat av: Knirr-Knarr

Haha! Seriöst! xD

2009-03-03 @ 23:24:32
URL: http://hectorrsyndrom.blogg.se/
Postat av: erica

hahahahahahhahhahahahahhaha! stackars Sofia.. jag hade nog gjort lika dant ^^

2009-03-04 @ 15:48:11
Postat av: Sofia

Och jag skämdes som en gris efter det, people. Det gjorde jag...

2009-03-04 @ 20:11:51
URL: http://sofial.devote.se
Postat av: Hanna

hahahahahahahahhahahahahahahahahaha! så sjuuuuukt roligt!

2009-03-04 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0