djursjukhus.

Idag har vi haft skolavslutning! Det var mulet och kallt men det regnade inte i alla fall :) Så nu sitter jag här och ska snart göra smörgåstårta för jag tycker det är gott! Har kokat ägg och förberett lite men jag vet inte om jag ska till borlänge först vi får se ;)
När jag kom från Leksand idag låg det en liten ekorrunge på vägen så vi stannade och tog med den hem. Han blöder ur nosen så han har nog en hjärnskada och då finns det inte så mycket att göra. Så nu ligger han på en handduk i en låda som vi ställt i badrummet, eftersom vi har golvvärme där tyckte vi att det var den bästa platsen.
För mysigast är ju när det är varmt, mörkt och mjukt!
Han beter sig också som Sture (hackspettsunge) som också hade hjärnskada så han har nog inte så stora överlevnadschanser.. men när man är liten är det inte meningen att man ska dö!
För då har man inte upplevt mycket av livet än.

Kommentarer
Postat av: erica

ett inlägg! :D

2009-06-14 @ 16:46:19
Postat av: Hanna

halleluja!

2009-06-15 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0