Onsdagar.

Onsdag är den dag man brukar kalla "lillördag"...... naaaah, jag ser ingen likhet!
Onsdagar är verkligen den värsta dagen i veckan. Onsdagar är äckligt långa och man måste verkligen förbereda sig för dom. Som att gå och lägga sig ännu lite tidigare på tisdagen för att orka med dagen lite bättre. Om man glömmer det är man ganska död när man ska ha Kemi, idag satt jag som en zombie och skrev det jag skulle skriva utan att tänka alls.
Om man börjar onsdagen med att sitta med kläderna på i en bastu-buss så mår man också rätt piss. Busschauffören måste frysit rätt rejält idag! Jag smälte bort när bussen var någonstans mellan Clas Ohlsson och Insjöns Pizzeria.

Jag menar, visst vill jag till något varmt ställe..
men snälla låt mig lämna min dunjacka hemma!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Onsdagar är alltid värst.

Om jag var med i morgonpasset i p3, så skulle jag antagligen bortförskaffa onsdagar, eller söndagar.

och vi åker iväg till ett varmt ställe tycker jag, och så får du lämna jackan och packa bikinin!

2009-01-22 @ 16:40:58
Postat av: Rantala

Onsdagar får mig att vilja hoppa från väldigt höga ställen. Men en bastubuss låter mysig...

Bastubuss.....

2009-01-23 @ 18:56:50
Postat av: Friberg =)

Haha alla älskar ju Robins hatt :D

2009-01-23 @ 20:46:53
Postat av: Hanna

onsdagar suger! men jag håller med robin om att bastubuss låter mysigt, men jag vet hur det känns. och det är allt annat än mysigt..

2009-01-23 @ 23:11:14
Postat av: Malin

Jag har packat bikinin, klar för att åka!! :D

Rantala - onsdagar är pest! Jag skulle förstått att du skulle gilla idén med bastubuss XD det är inte mysigt med dunjacka ;)

Friberg - Jag vill ha den!! :D

Hanna - Blä för heta bussar XD

2009-01-24 @ 10:23:18
URL: http://malinlindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0