Copyright+mode=såååååååå trendigt

Hej alla sweeeeeeetiezar. <3<3<33<3<3<33<33<3<3<3
Såååååå snyggt asså!!  Dagens trend bubblare :D
Jag tyckte det var otroligt flashigt när jag satt upp copyrigttecken efter min förra rubrik. Det är såååååå roligt när en gammal trend kommer tillbaka. Asså alla har ju copyright-tecken nu, bara för att jag har det, vissa är även såååååååå desperata att de har FEJK copyright.. bara för att känna sig trendiga. Fast alla vet ju att jag är sååååååå trendguden#1!!
Det är sååååååå kul när man kan blanda mode och ehm.. copyright- datagrejs? :D
Eller vad säger ni? Är det inte såååååååååååå inne just nu?






Sorry.. jag gör ironi av allt idag.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha,ha,ha lilla brattMallan är irro!!!! Pussar från mig och Currkan

2009-02-11 @ 18:44:57
Postat av: Rantala ©

du e sååååååå jävla inne.

2009-02-11 @ 20:45:02
URL: http://robinrantala.blogg.se/
Postat av: erica

jag fattar inte.. ;D

2009-02-12 @ 13:12:55
Postat av: Malin

Lotta - bratt?? ;) Puss

Rantala© - Amen shit va dU e såååååååå inne!!

Erica - vadå? Jag fattar inte att du inte fattar? Jag fattar inte vad jag snackar om :S eller?

2009-02-13 @ 17:03:43
URL: http://malinlindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0