NYC planering.

Nu längtar jag väldigt mycket till New York!
Igår började jag förstå att jag ska dit och satte mig och planerade vad jag ville göra där.
En sak är jag, mamma och Sofia överens om och det är att vi ska shoppa.. mycket!!
Förutom all shopping ska vi göra lite annat också
Jag har som krav att vi ska se SATC Carrie's trappa och andra "Sex And The City" platser i NY :)
Vi ska ta färjan över till Staten island (precis som i SATC) och ser på så sätt också frihetsgudinnan på vägen över :) man är ju inte dum ;)
Lite annan kultur som Naturhistoriska museet och Empire State ska vi också hinna se.. om Kön upp på Empire State building inte är för lång vill säga ;)
Såklart ska jag ta en tur i Central park också, synd bara att det inte är varmt och grönt.. då hade jag nog satt mig och skrivit en stund i gräset, som jag gillade att göra i Hyde park när jag var i London förra året.
Vi kommer bo nära Time Square så det lär vi se mycket av.
Kanske går vi på någon Broadway show, jag skulle vilja se Rent, men vem vet ;)
Så mycket planer så lite tid ;)
Kan nästan se mig irra omkring på Manhattan (tänk er "På spåret" vinjetten samtidigt)
Mycket troligt att det blir så x)

Kommentarer
Postat av: din 22åriga mor

Ha,ha,ha jag kan också se oss irra runt på Manhattan som yra höns. Du brukar ju iaf ha koll på var solen går upp och var myrorna kryper och sånt MYCKET viktigt vetande men.......aja vi har fixat det förr :-D

2009-02-16 @ 18:34:19
Postat av: Hanna

ohh, rent! :D och jag kan verkligen se dig irra runt till "på spåret" vinjetten! x)

2009-02-16 @ 19:29:15
Postat av: Hanna

ohh, rent! :D och jag kan verkligen se dig irra runt till "på spåret" vinjetten! x)

2009-02-16 @ 19:30:41
Postat av: Hanna

och nu blev det två...

2009-02-16 @ 19:31:45
Postat av: erica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! durutudu durutudu xD

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-02-16 @ 21:46:43
Postat av: Malin

min 22åriga mor - japp, yra höns var det rätta ordet ;) men som du sa, vi har fixat det förr ;D

Hanna - det borde bli mitt egna soundtrack ;D hahaha

erica - durutudu durutudu XD hahaha ;)

2009-02-17 @ 06:54:15
URL: http://malinlindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0