sjuk och solskensoptimist

Idag är jag sjuk, så jag ligger i soffan och längtar till sommaren :)
Jag har redan ätit glass varje dag den här veckan:
Måndag: Solero
Tisdag: Lemon age
Onsdag: Lakrits-puck
Idag (Torsdag): Paketglass, rabarber och jordgubb
Så jag har fått smak på sommaren nu, vädret blir ju finare också och jag hoppas det håller i sig!
Jag har dragit slutsatsen att det kommer bli den bästa sommaren! Det finns så mycket kul jag ska göra :D:D
Peace and love
Medeltidsveckan
Fest vid Annsjön
Bada!
Jobba -.-
Grilla
Äta glass och jordgubbar
Gå ut utan att få sätta på sig allt för många kläder
Uppe och gå genom hela gagnef mitt i natten, hela natten.
Gå på grönan och åka nya bergochdalbanan
Frågan är ju vad man inte kan göra på sommaren? Man kan ju fortfarande åka skidor, på vattnet ;) Skridskor, fast det får man nog lov att göra på botten....

Träden står i blom
Marken täcks av jungfrudom
Och nu hänger det på varje kvist
En solskensoptimist


Kommentarer
Postat av: Hanna

du är min solskensoptimist!

2009-04-02 @ 17:47:52
Postat av: Hanna

du är min solskensoptimist!

2009-04-02 @ 17:49:29
Postat av: Haglund

Jajjemen, vandra genom Gagnef is the shit!:D

(att bada är dock inget jag rekommenderar klockan 02.30 veckan innan p&l:P)

2009-04-02 @ 19:40:51
Postat av: Haglund

Vandra genom gagnef is the shit!:D

(rekommenderar dock inte att bada klockan 02.30 på morgonen veckan innan p&l... det var kallt!xD)

2009-04-02 @ 19:42:36
Postat av: Haglund

äh... mysko blogg du har:P först syns inget, sen ser man dubbelt;)

2009-04-02 @ 19:43:18
Postat av: erica

åååååh vilka sommarkänslor!

malin, du har rätt. i sommar blir det den bästa sommaren någonsin! älskopälsko

2009-04-02 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0